Logo

TJÄNSTER

Unlocking account

Unlocking account

Registrering och verifiering av konto

Registrering och verifiering av konto

Revision och revisalisering av konto

Revision och revisalisering av konto

Negativa omdömen

Negativa omdömen

Negativa produktrecensioner

Negativa produktrecensioner

A-till-Ö Garantikrav och <br />Retursfrågor

A-till-Ö Garantikrav och
Retursfrågor

Utsläppande av åtgärder

Utsläppande av åtgärder

Preappeals

Preappeals

Godkännande av kategorier

Godkännande av kategorier

EUIPO & Amazon Brand Registry

EUIPO & Amazon Brand Registry

Skydd av immateriella rättigheter

Skydd av immateriella rättigheter

FBA & Vendor

FBA & Vendor

Negativa omdömen

Negativa omdömen

Kundernas åsikter om butiken är en av de absolut viktigaste delarna för att säkerställa att man är framgångsrik på Amazon.

 

Negativ feedback är ett problem för alla säljare på Amazon. Antalet komponenter som bestämmer en korrekt genomförd köptransaktion på plattformen medför en hög risk att få en oönskad åsikt.

 

Det är värt att komma ihåg att inte bara 1- och 2-stjärniga åsikter påverkar korrekt positionering utan även neutrala 3-stjärniga betyg. För många negativa recensioner om butiken kan leda till att den blockeras.

 

Specialister från Gonito arbetar med att  ta bort negativa betyg och normalisera säljprofilstatistiken på Amazon.